Kort om dom senaste dagarna..

Tar mig tiden och bloggar lite då:) förlåt för en USEL update men har inte orkat alls:( men nu har jag lust så kan ju passa på att berätta lite vad som hänt.

Jag började skoaln i måndags bara upprop så blev inte mkt gjort. Sen tisdag& onsdag blidde det mentorsdagar skit booring. På torsdag blev det dags för fucking vandring och säger bara en sak, så jävla skönt att det är över... Skit tråkigt, jobbigt, irreterande.. Har dst 10000000 mygbett nu som är sjukt stora och kliar som fan kunde inte sova inatt pga dom och kunnde inte åka och handla jeans heller. Har sjukt ont i hela kroppen också, fy fan aldrig mer!

Nu sitter jag inne på fb och pratar med jenny:) kul kul. Imorgon blir det köpa jeans och sak kolla med mowglie om hon är ledig också. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0